alla sover utom me and H'

2010-04-08, 02:34:10 / Kategori: Allmänt
Therese Här!
Mamma får lite damp för att jag sitter vid datan menmen... Varför måste jag lägga mej när dt är mitt liv? alltså bara jag som får gå trött? So what...


Idag så åkte Jag till tandläkaren. Skulle få en tand lagad.En super bra tandläkare. Han sticker bedövningen fint men borrar V-I-L-T.. Fan, Hela hjärnan skakades om..
Mamma nämnde även tandställning och han kollade mitt bett. Han sa att om jag kommer få tandställning så ska dom ta bort 4 tänder.. Jag vet exakt vilka 3 iaf. Mina 2 hörntänder och sen är det en tand som är ganska inått dragen. Den fjärde har jag ingen aning om vilken den är. Tandläkaren sa att det kanske inte kommer bli nån tandställning för min del eftersom jag hade  lite för fina tänder för det , man bah:" eh.. " , Liksom , måste dom vara AS SNEA eller? mina är tillräckligt hemska.. Mår ju inte bra med dom i käften , kan aldrig le och visa mina tänder , funkar inte. Har inte ett enda kort där jag ler och visar mina tänder... Iaf inga kort som är medvetet tagna. Men det kanske finns.. 2-3 st som nån smygtagit när jag skrattat eller nått  , men dom har självklart aldrig hamnat på nätet. Då skulle jag rent ut sakt , dött.


Efter tandläkaren så åkte vi till F&F /farmor och farfar. Mamma skulle låna pengar och vi åt där också. Linda och jag busa lite med deras katt också, Simon. Han är såå goooo!! Vi busar med honom eftersom han bitts och rivs.Det kan räcka med att man bara går förbi eller stirrar på honom så sitter han i benet , haha.. as kuul men smärta. Han blev typ knäpp när han var liten eftersom det var några AS som misshandlade honom. Stackars katt! Hur kan man ens göra ngt sånt? :S Det är rent ut sakt , SJUKT! jävla idioter. >:( .. *andas in..Andas ut...*

PS: NÅN SOM BORDE UPPDATERA LITE BÄTTRE!!!!!!! >:( LINDA NILSSON!!!!! :)

 + = Don't sleep ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?