* SUCK *

2010-09-07, 14:00:27 / Kategori: Allmänt

har inte skrivit på 2 veckor och 3 dagar!

jag har kännt att jag inte  har haft någon lust att skriva.
det har blivit lite mycket kanske.. men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite!

Therese har blivit sjuk så hon ska ju inte till skolan och .. det vill inte jag heller när inte hon är där för då blir jag själv och det vill jag absolut inte vara! då sitter jag bara och torkar tårar! .. vi hade en i klassen som vi var med men ända sen hennes polare har börjat så har hon börjat dissa mig och therese så nu är det som vanligt igen!
Bara jag och therese! like always. jag skulle kunna gå till skolan själv om hon som vi var med är lite mer med mig och therese!.. vi hade pratat med henne innan hennes polare började om hon kommer vara med oss också och inte kommer dissa.. men hon sa att hon inte skulle det! men det är precis vad hon gör.. vilket visar redan att hon är en falsk person!. Och det är fan ingen som fattar hur man känner! .. jag har skit svårt att vara ifrån therese i skolan det är därför jag stannar hemma när hon gör det! .. det är bara onödigt att sitta i skolan och torka tårar bara för att Therese inte är där.. asså .. vad beror det på ?. jag vill inte att det ska vara så någon mer! jag vet att det krävs en del träning och det är jag villig att ställa upp på.. jag kanske känner som jag känner i skolan utan therese för att jag är själv.. har ingen att vara med ? .. jag och Therese är så beroende av varandra.. jag är iaf det i henne. Vi har ju alltid varandra och vi har aldrig varit ifrån varandra! vi är med varandra jämnt! .. beror det på att vi är enäggs tvillingar  eller bara att vi är rädda att vara ensama ? jag är iaf rädd för att bli ensam i skolan när Therese är sjuk! .. men det är svårt för någon annan att förstå. Vissa tänker väl bara att det bara är att gå.. det är inte så svårt!. men det är det de är, skit svårt! .. försök bara att tänka dig själv in i en situation som vår..  Det är jobbigt! visa bara lite med känsla ist. Annars .. Skit på dig!



Jag Älskar Dig Syster <3 // Linda Nerlen'




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?