En riktigt riktigt dålig skoldag!

2010-09-06, 23:13:43 / Kategori: Allmänt
Hej..
Denna skoldag idag var riktigt dålig.. Blev bara sjukare och sjukare, vilket jag inte trodde att jag skulle bli. Först var jag bara förkyld och sen helt plötsligt kom febern.. Vi skulle dra ner till sydpoolen, därför gick jag till skolan idag, För jag trodde vi skulle ta kort för vårat gymkort vi skulle få.. Men dom som inte hade kläder med sig, jag var självklart en utav dom, skulle fylla i "blanketter" som dom behöver till korten. Efter det drog jag och Linda hem direkt! Men innan vi drog ner så frågade en utav mina lärare mig om jag orkade gå ner, vilket jag självklart inte gjorde.. Så då fick jag och Linda åka ner till sydpoolen med honom.. Tur att lärarna har bil! :)

Aa.. Det var en riktigt jobbig dag,fysiskt.
Linda kommer stanna hemma imorgon fast hon är frisk. För Johanna som vi umgicks med sen skolstarten "ignorerade" mej och Linda idag då hennes kompis har börjat i vår klass. Innan hon började så LOVADE Johanna att detta inte skulle ske, Att Linda och jag skulle bli ensamma. Men man borde ha vant sig vid det här laget.. Men jag tror att man aldrig riktigt vänjer sig. Men iaf.. Om Linda går till skolan imorgon så blir hon garanterat ensam.. Tror inte Johanna kommer umgås med oss om inte, madde som hennes kompis då heter, blir sjuk nån dag.. Då skulle jag och Linda säääkert duga.. :/ inge kul... Inge kul...



 Therese.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?