ang. gårdagens ute stund.

2010-04-13, 05:39:43 / Kategori: Allmänt
Therese Här!

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle gå ut med Linda. Det gjorde jag också men att vi hittade en grej i ladan.



För er som inte har en aning om vad det är för något så kan jag säga att det är en räv.
Det är ju faktiskt ganska ballt att hitta nått sånt där. Jag tycker iaf det.
Den är ju inte alls gammal eftersom den började få bakre tänder.. Stackars liten. Antingen svält eller så var räven ett byte ? vad tror ni? eftersom den låg så där fast mer ihopkrupen och synlig ?
         En grej till, huvudet är bara brevid kroppen , kroppen och huvudet låg ej på samma plats.




Idah så blire bara skolan , när jag kommer hem så ska jag slappa ihjäl mej för skolan är tillräckligt ansträngande. Haha :P
Ska nu sminka mej och kolla lite på tv. Kollar på fyran men har helt glömt bort vad filmen heter , typ highlander eller nått i den stilen. Var det rätt ? ;)
En bild på mej kommer nu, som vi tog utomhus igår. Men inte för att man ser så speciellt mkt...



och en bild på mej för fem år sedan.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?