Ditt Nationella ?.. Mitt Gick.....

2010-04-23, 07:03:40 / Kategori: Allmänt
Hej hej!

-Linda Nerlén

det här blir ett snabbis inlägg för måste typ dra när som helst till skolbussen.
idag är det Arjuma Alltså Fredag .f.. och jag har idrott idag, jippie :D
men det är även SO Prov... som jag absolut INTE kommer att klara för jag har inte gjort någonting typ.. blev klar med arbetsplanen igår.. så.. det kommer verkligen skita sig.
igår var det ju även nationella i matte och mutliga i engelska.. jag och Therese gjorde inte muntliga på engelskan för jag har svårt som fan med att prata inför klass , det är en liten engleska klass men ändå, spelar ingen roll, det är knappt att jag klarar att bara prata engelska med lärarn, alone... men men... matte provet jag åt helvete, så.. aa, det gick inte bra helt enkelt. hur gick ditt ? :)
ehm.. jah, jag måste  gå nu, puss puss :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?