En måndagsmorgon kl: 07.11

2010-04-19, 07:11:47 / Kategori: Allmänt
T Här'

Idag så skjutsar mamma mig och Linda till skolan. Skit skönt för annars så ska vi gå till skolbussen nu. Vi ska åka halv åtta, mysigt.
Jag har fixat mej och är lite nöjd med resultatet. Men jag har ju dåligt självförtroende , så kanske är bättre än vad jag själv tycker liksom. Men jag kan då bara säga att jag inte SKA bry mej om hur andra tycker att jag ser ut. Jag är jag Och inte, Jag är dom. Eller vadå?
Jag måste skriva riktigt fort nu må jag säga , ska ju trots allt åka snart. hehe.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. Ska fråga mamma ifall jag kan få ta en tungpiercing imorgon. Får min månadspeng som ligger på 400,- en tungpiercing (att ta) kostar 500 ,-  , Jag har 50,- så behöver bara fråga om en femtiolapp. Kanon!
Jag har iaf bestämt mig för att jag ska ta en piercing !! mamma får säga vad hon vill men jag tror inte hon har några större problem med det. Jag fick liksom ta en tungpiering när jag var 13 år gammal. Jag är 15 år nu , så..?

Detta är då min "outfit" today.



1. två rosa linnen
2. ett skärp (syrrans)
3.Nike tröja.
4.lite blåvita jeans.

och självklart min snygga DataMus ;)

FILLY - FILLYS.BLOGG.SE

menar du att du redan har haft en tung piercing när du var 13 år?



2010-04-19, 20:31:01 URL: http://fillys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?