Fredagen den 16 april 2010

2010-04-16, 06:41:01 / Kategori: Allmänt
T'

Ska efter detta inlägg gå ut med min hund , max. Sen är det väl bara att fortsätta fixa sig. Ska bara fixa håret sen fortsätta med ögonsminkningen.. Eftersom vi har gympa idag så tycker jag det bara är onödigt med foundation eftersom jag kommer ´svettas´ bort det. Och om jag svettas bort det så kommer jag se ruggigt ful ut och det vill man ju inte.
Jag skriver mer senare , När jag kommer hem. Skolbussen kommer så mkt tidigare idah , skit skönt!
Så kan skriva efter skolan , hoppas man kan göra det i skolan också.

XoXo.



En jääääätte fin bild <3

Det är på min bror och sen är det emelie , brorsans dotter som nu är 7 år. Inte han på bildens dotter.. syns väl ?

krams.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?