fredagsmys med talang i tv rutan.

2010-04-16, 20:07:42 / Kategori: Allmänt
T' Här.

Idag så var det lite kul på enen.
Elina bråkade med ´satan´ idag och ´satan´ blir så jäkla förbannad när man kallar henne för ´satan´.. Kan jag faktiskt förstå.. Men inte för att jag och Linda kallar henne för det dårah. Bara Elina & Pernilla. Men underhållning är det där enen bråkar.
När jag och linda kom hem idah så glömde linda hemma nyckeln i skolskåpet. Och mamma hade åkt till södertälje och handlat mat och mys. Så Linda och jag var utelåsta i typ... 3 ½ timma kanske... Fy.... Men vi gick in i pappas bil som lyckligtvis var olåst. Så vi somnade där i ca 2 timmar , haha :* Men kul var det iaf inte.. Juste, Linda blev så sur elr irriterad över att vi inte kom in så hon försökte fan bryta upp fönstret i köket. (Hoppas inte mamma ser märkena) hahah :P
Nu ska vi kolla på idol. Den första var bra på stripp stången.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?