FUCK FUCK FUCK !!!!!!!!!

2010-04-13, 19:33:29 / Kategori: Allmänt
Fuck aså... Att du fortfarande känslor för henne visste jag aldrig, men tur att jag fick reda på de innan jag försökte allt för mkt med dig..Att bli krossad av dig igen, jag skulle ALDRIG klara av de... Du har fått mig att sluta äta och försöka bli någon jag inte är, bara för din skull.. fattaru inte att jag är barnsligt kär i dig !? Att gråta 3 dagar för vara tvungen att vara hemma från skolan 1 dag är inte rätt, men det va jag tvungen för jag kan inte glömma de du sa och gjorde i lördags.. har nog insätt att det aldrig blir du och jag..
HATAR MITT LIV JUST NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FILLY - FILLYS.BLOGG.SE

tack så mycket gumman, kan säga desamma om din blogg :p

Kram



2010-04-14, 00:13:14 URL: http://fillys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?