göd mörgön

2010-04-03, 13:46:19 / Kategori: Allmänt
Therese Här!
Sitter och kollar på andra avenyn (R) , Om jag ska vara ärlig så hatar jag att kolla om på filmer/serier allt sånt som jag redan sett 1 gång. En film kan jag kolla om på måånga gånger om jag känner för det , pirates of caribien. Johnny Depp! <3 Ahh , min lilla pudding *Thaha* :)

hm... Vad händer idag då? Ingenting faktiskt.. Sitta hemma... Och sen.... Ännu mer. *lol*
Undrar hur många det igentligen är som ska bort idag , antar att det är en del? Jag och min familj åker aldrig bort nån stanns på påsken , vi är hemma och chillar. Lite skönt med tanke på att man igentligen inte vill träffa släkt och sånt , iaf inte jag. Men jag följer endå med ifall vi ska göra så.


jag linda2 linda viktoria <3

Verkligen inte någon från msn ;]

mys



2010-04-03, 14:27:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?