Här blir ingenting skrivet.

2010-04-21, 06:04:17 / Kategori: Allmänt
T här'

Märker att det är en väldigt seg uppdatering..
Men jag vill inte vara den enda som liksom uppdaterar? Men självklart så kommer iaf jag att skriva och inte
liksa segt som dom andra två björnarna ;D
Linda och Jag sitter och sminkar oss , jag har bara hunnit med foundationen .. Ska fixa mascaran nu hade jag tänkt.
Blir inte så värst komlpicerat inlägg med bilder och text och sånt eftersom jag skriver i en annan blogg också (kopierar detta och klistrar in där)
För det blir ju jobbigt att skriva i två bloggar och sen skriva 2 helt olika texter.Linda är dålig på att skriva i den andra bloggen också , jävla unge!
 Kanske skriver när jag kommer hem. Får se , är alltid trött..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?