hemma från tumba

2010-04-18, 13:56:03 / Kategori: Allmänt
T' här.

M
amma , P' , Jag & Linda åkte till tumba igår för Jag och Linda skulle sova över hos Linda.
Senare under dagen så gick vi ock åt occh gick sedan till dagiset. (vid solbo, tumba)
Sen kom viktoria och Jessica dit. Vi gick hem till Viktoria och satt där ett tag , fixa sminket och sånt. Jessica gick hem sen skulle "byta" kläder.. Sen var det inge mer med det. Viktoria och Jag gick ner till Tumba C och mötte henne KOMPIS marcus. Linda,Linda och Jessica gick ner till änge medans och skulle tända en brasa. På vägen till Tumba C så hörde jag med viktoria om vi inte kunde dra dit Nadja, Viktoria sa  typ :" bara hon inte kollar snett på mej"  haha , nej , det borde hon nog ikke som nikke göra för då blir det väl cat fight eller nått? för viktoria gillar henne inte sp speciellt mkt ;) Men hon var typ med kompisar så tyckte det var onödigt att fråga ifall hon ville umgås.
När vi kom tillbaka till ängen så höll elden dom gjorde på att slockna.. Den slocknade ju eftersom vi inte hade mer eld bara grejer.. Fick höra att dom hade eldat upp en fotboll , haha!! skulle jag aldrig komma  på?! XD
När elden väl var släckt så kom Tom. Men vi gjorde faktiskt ingenting alls. Stod där och frös var typ det enda jag och Linda gjorde. massaLinda & mellanViktoria och LiteJessica snackade om förra festen dom var på.Tycker inte det är så speciellt kul att lyssna på när man redan har gjort det en gång :P , Jag och Linda fick gå till mamma som var hos vår faster och sova där för Linda ville inte gå in vid typ.. 01:00 eller nått sånt... Och mamma ville inte att vi skulle vara ute så sent och vi orkade inte det heller. Men tror inte Linda blev så speciellt sur över det. Hon brydde sig väl inte ? Men det var iaf typ det vi hade för oss.

Ska käka nu men kanske kan skriva sen, Kyss&Smek.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?