hemma

2010-04-10, 21:12:57 / Kategori: Allmänt
Therese Här!

Jag lovar att jag kommer sova bra inatt , haha.. Att vara uppe hela natten utan att göra något kul som får tiden att gå är tufft. TUFFT SÄGER JAG!! hahahaha :*
Elinas pappa skjutsade hem mig och Linda tidigt idag, Vid ett var vi kanske hemma, tog väl 20-25 minuter.
Ville hem rätt tidigt så man kunde ta en tupplur på soffan! och Linda fick mensen också och när hon får den så är det faaen inte kul och vara i hennes närhet. Hon får väl tydligen "så ont" satt hon blir AS irriterad! Hon gör hela  allmänheten sur. mahahaa :* kärring! <3

Sitter och gluttar på, Jakten påå julia. Eller ja, nu är det ju slut. Men endå :*
Linda och jag kollade även på Wild Kids.  Det är faktiskt ganska bra!
Nån som vet nån film som ska börja på kanal 1,2,4 och 6 ? Har inga andra kanaler -.- så sjukt!
Nu börjar iallafall millenium. (felstav) Men har redan sett den så.. Tråkigt!!



asså , seriöst alla brudar där ute! VISST ÄR PATRIK DEMPSEY SNYGG ?!!?? *Dreglar*
Asså, shiiet , finns så mååånga snygga kändisar, Hur gammla dom än var , vi tar Johnny Depp som ett exempel, Han är SKIT SNYGG , nej  förresten, han är helt uuunderbart söt (A) , men iaf.. Hans ålder , över 45? och jag , 15. Jag skulle endå aldrig säga nej till att gå i säng med honom :D skulle det vart nån helt vanlig person , så skulle jag bli riiiktigt ÄCKLAD rent ut sakt. varför är det så igentligen? ganska sjukt. Eller vadå?






Depp & Dempsey är snygga på två helt olika sätt som jag har ganska svårt att förklara.
Dempsey är mer "sexig" medans Depp är mer "snygg" .. Depp är skit snygg för sin ålder :*




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?