Jag mår SKIT !!

2010-04-11, 23:13:57 / Kategori: Allmänt
Hejsan bloggen !!

Förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag eller igår men jag mår verkligen skit..
va på fest igår och den blev inte som jag trott, det startade skit kul, men sen framåt kvällen blev det för mkt p.g.a att en kille jag är barnsligt kär i håller på med min kompis framför ögonen på mig :O vem gör de!?
Så jag har inte orkat blogga för att jag har haft fullt upp med att gråta och har vait tvungen att snacka med viktoria.

Idag va jag och viktoria på ängen och kollade på när några tjejer spelade fortboll för att viktoria ska  börja i deras lag, sen så kom linda och therese dit. i halvlek gick vi hem till viktoria och åt sen så gick vi ner till ängen igen för att se när nackdala spelade (killar) gick inte så bra för att killen jag gillar spelar där och jag kunde inte kolla på honom utan att börja gråta.. Sen så gick jag och viktoria hem och in till henne en stund innan jag gick hem .. Efter ungefär en timme så klarade jag inte av att vara inne längre (fick för mkt tid att tänka) så då bad jag viktori komma ut och vi gick ut och gick.. V gick och satt oss nere vid ICA på ett dagis och gungade, tillslut ser vi polisen komma fram till oss och började snacka.. De va lite kul faktist..
Imorgon börjar skolan, har ingen aning om jag orkar gå.. Ni kankse tycker de e töntigt att inte gå till skolan ara för att man har blivit krossad av en kille men ärligt jag har ALDRIG mått så här dåligt ..
Ska gå och lägga mig nu, får se om ja kan sova men godnatt alla

Kiss on the butt eran L'

Gammal bild men den får ni nöja er med



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?