Kan inte äta

2010-04-13, 09:56:54 / Kategori: Allmänt
Hejsan bloggen !!

Är hemma från skolan idag eftersom jag inte mår bra, gick hem från skolan igår för jag mådde så jävla illa och hade as ont i huvudet och hade magkramper =/
som ni kanske ser så heter rubriken ''kan inte äta'' och de kan jag inte heller, jag har inte ätit på 2dagar och är inne på min tredje, men asså varje gång jag smakar på något så mår jag bara illa och kan inte äta mera =/ Fast jag tror jag vet vad det beror på..
har inte så mkt mer att säga eftersom igår när jag kom hem så sov jag hela dagen och klockan är inte så mkt just nu så jag har inte gjort så mkt

Kiss on the butt - Nilsson'

Therese

Asså Linda!

Du måste äta!! Det är också det som gör att du mår illa och ont i huvudet framför allt..

Du kanske borde prata med nån ?



2010-04-13, 16:59:03

Linda

jag har snackat med massor men det hjälper inte så, nej orkar inte snacka med någon mera



2010-04-14, 16:17:01

Therese

Jag tänkte inte på vänner..



2010-04-14, 21:17:34

Nilsson

Men det är lugnt nu (nästan)inte allt, men aa, jag har gått vidare och sagt åt jessia att satsa på honom..



2010-04-15, 14:27:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?