Loppis på en lördagsmorgon ? -.- Neej, tack !!

2010-04-10, 09:09:56 / Kategori: Allmänt
Nilsson hära - Det är lördag och jag måst upp 9 ;O ska stå i Tumba centrum och ha loppis -.- för att klassen måste tjäna in pengar för bercelona som vi drar till den 4 maj :D så jag ska ta bussen 20 över som är snart så jag kan inte skriva så mkt xD hade jag inte tänkt heller eftersom jag inte har något att skriva :P

Idag ska jag och vickan dra hem till marcus rättt så tidigt för ahn har fest senare ikväll och det ska komma typ 70 pers och hans lägenhet är lite för liten för alla dessa personer, så då ska vi dra hem till honom efter jag kommit hem och vi sa fixa oss och så ska vi bänka oss i hans soffa hela kvällen så man inte behöver mingla lite med alla xD

Viktoria sov här inatt och sover fortfarande, får hopppas att hon sover tills jag kommer hem :P men det tror jag nog, hon kan juh sova hur länge som helst xD ingen är hemma, så de e jävligt tyst här nere, och lilla jag gillar inte tystnad :O xD så jag ska väl börja borsta tänderna sen gå mot bussen då

Kiss on the butt eran L'



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?