lördags kvällen- Rusch Hour 3

2010-04-03, 23:20:15 / Kategori: Allmänt


Therese Här! Sitter och äter chips och dricker påskmust med familjen samt lite tv tittande , Rusch Hour 3 som rubriken sa. Den är faktiskt ganska bra. Negern (ursäkta ordvalet för er som tar det som rassistisk) är den roligaste , haha. Han gör ju hela filmen bra. vad tkr du?
Efter  detta så ska jag nog borsta tanden ;) och ska jag nog sova för annars sover jag väl halva dagen och den funkar ikke som nikke. Eftersom mormor & morfar kommer vid ca 12-13.00 , tror jag. Men måste iaf sminka mej och sånt innan dom kommer , så hinner jag sitta vid datan samtidigt också =)
 Hoppas ni hade en glad  påsk ;) kram.

LYSSNA PÅ LÅTEN :D ÅLSKAR DEN.. du har säkert hört den förr. vem har inte det liksom?!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?