Lördagsmys

2010-04-03, 19:45:15 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Snart ska det väl bli lite lördagsmys framför tv:n , i mitt fall datan.Chips och Påskmust. Men jag kan typ iaf inte ta nått för min mage har inte blivit bättre sen Gambia resan. Men iförsig , det behöver ikke som nikke bero på resan , kanske bara fick det? Kul är det iaf ikke som nikke.
Sitter och lyssnar på musik och pappa satte på "vem vill bli miljonär" så kollar lite på det också.
Kanske ska umgås med viktoria nån dag också , hoppas det blir av. För vill verkligen göh det vi ska´göh.
Imorgon så ska mormor och morfar komma. Kul att man får lite besök :P Ska då även sminka mig och sedan ta lite kort. Måste ha lite mer bilder för har tröttnat på dom jag har. Dom kanske är nån månad gammal och har tröttnat! Brukar man tröttna på bilder efter en så kort tid ? Iförsig , kanske beror på hur mycket man kollar på dom också ;)

Glad Påsk På Er! <3 Berätta gärna vad ni har gjort idah :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?