Mot skolbussen :(

2010-04-15, 06:57:12 / Kategori: Allmänt
Therese Här!

Jag vill ligga och sova! men neeeejdååååå , jag ska till skolan !
USCH!! tre ord : " Blod, smink , tårar "  , hahah :*
Förlåt för att jag inte har skrivit något.. Men har varit för stressad med klockan för att göra det. Men jag är endå den mest uppdaterande på denna blogg ;) så dah!
Jag kan skriva mer när jag kommer hem från skolan. Förr just nu så är det bara att ta på sig sina ytterkläder och traska iväg.. Känns inte okej ! :(
Men här kan ni få nån bild på min lugg som min sööta syster klippte på mej , tog as lång tid kändes det som -.-' men iförsig.. nybörjare... Jag sa till henne på skolbussen påväg hem får nån dag sen -" Jag kan vara frivillig om du vill bli frisör!" Inte riktigt så, men nästan.. Jag är inte rädd för nya frisyrer som 3 andra personer ;)
vilka  är : L'  L' & W' (V')



Nilsson

Thäss, troru någon skulle få klippa i mitt vackra långa hår ?? :O Nope :D



2010-04-15, 14:25:31

therese

hahahah :P



2010-04-15, 16:15:52



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?