Namn som mina/mitt barn SKA heta

2010-04-08, 13:05:46 / Kategori: Allmänt
Therese Här!

När jag får ett barn då såklart.
Har tänkt på både kill och tjejnamn.
Ett killnamn som jag ska döpa mitt barn till om inte Linda hinner först -.- är Noah, På tjejnamnet så har jag inte riktigt ett bestämt namn. Har kommit på förslag som , Jennifer , Natasha , Nicole.


 Men shiiet , jag skriver som att jag väntar barn? Tycker dt lät så eftersom jag är så bestämd och redan kommit på namnförslag. men whatewa.

Jag har ingen aning om vad som ska hittas på idag, Jo, måste städa rummet. Det är en grej som jag tycker mindre om, Städa. Men det är bara för att jag e så tjock och lat :) *tummen upp*
Nejdå, Inte tummen upp , tummen ner ska det vara. Man ska ikke som nikke vara lat! och inte tjock heller för den delen. Men alla kan inte vara smala för då skulle det vara för mycket mat som finns ;) haha...*host*
Nu ska jag sätta på musik , städa och sminka mej och sen måla naglarna , fransk manikyr eller nått får det bli.. Men tar bara det vita.. Har inte det andra , haha.. Men skrev fransk manikyr så ni typ förstod.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?