Nu blire sockerkaka till fredagsmys ;)

2010-04-09, 20:18:03 / Kategori: Allmänt
Nilsson här -  haha, läste igenom bloggen lite och så såg jag att jag hade fått skäll av Thäss, hon tycker jag bloggar för lite xD skojjar människan tänkte jag, jag bloggar juh varje dag :O Hha, neej men förlåt, har inte orkat blogga så mkt den här veckan :P

bakade sockerkakaför en stund sen , så de kommer bli sockerkaka som fredagsmys :D tog nyss ut dom från ugnen och dom ser riktigt goda ut :) snackar även med min älskad viktoria och hon berättade att hon hade blivit kär i JUSTIN BIEBER xD okeej, jag ska inte säga något det börjar jag oxå bli men jag vill inte de xD Jag älskar redan Nick och Twilight och Miley så jaaa, börjar bli lite jobbigt att älska så mkt :P Haha, de där lät lite nördigt - men vem bryr sig JAG ÄR EN NÖRD =D.

Ska kanske ut snart med viktoria, vi kanske ska dra till Marcus om han nu svara vickan annars har ja ingen aning om vad jag ska göra.. Är själv hemma så :P
Mamma och Andre är och lämnar nicko i västerås, så man blir utan henne hela helgen.. YEEES :D
Så vad ska man göra nu då ??
De va allt för mig just nu

Kiss on the butt eran L'

Anonym

Hej!



För tillfället är det rosa mockabanden slut hos min grossist.



Däremot finns de flesta färger inne på lager, är du endast intresserad av det rosa?



Mejla mig gärna på [email protected] för mer info!

Mvh. Josefine



2010-04-10, 19:28:00 URL: http://decoration.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?