Nyeakanulay Ebarma & Nbarrimuso.

2010-04-15, 20:56:28 / Kategori: Allmänt
Therese Här!

Snart ska jag borsta tänderna och sova. Har liksom skola imorgon men älskar verkligen fredagar. Det är den bästa dagen på hela skolveckan. :*
Imorgon bitti så är det ju nationella matte. Skriftligt. Gud vad jag hoppas att jag klarar mej! Men kan ju då säga att jag inte alls är säker på det. Jag har jobbat så lite med matten , alla ämnen faktiskt , hehe.. fy skäms!

Idag så var det lite lite kul. Elina vart sur och smula ner hela jävla hallen med gammalt torrt bröd. Det såg för jävligt ut där inne för övrigt. Stackars ständerskorna , hahahah. :* nejdå , det är deras jobb att städa ;)

Jag kan skriva på mandinka :D Mandinka är det dom pratar i Gambia. Men dom kan prata andra språk också..

NTOMU THERESE = MITT NAMN ÄR THERESE.

NYEAKANULAY EBARMA                jätte jätte mycket faktiskt :)
NYEAKANULAY NBARRIMUSO        jätte jätte mycket faktiskt :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?