Ögoninflammation

2010-04-04, 11:34:01 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen !!

Nilsson här - Förlåt för att jag inte skrivit så mkt men jag har varit sjuk och har inte orkat.. Men nu så är jag ensam hemma så då kan jag skriva lite tänkte jag ;) igår så va de juh påsk så då va jag hemma hela dagen och hjälpte till lite och målade ägg xD  på kvällen gick ja och vickan ut och spelade fotboll med Jocke och Walis en stund..

idag när jag vaknade hade jag klibbiga ögon och mamma och jag tror att jag börjar få ögoninflammation, vilken vecka jag har haft asså.. Nu när min hals börjar gå över så har jag börjat hosta som faan, och nu kanske ögoninflammation.. Vad har jag gjort för att bli sjuk hela tiden ?? xD Sen ska jag inte glömma att jag är SKIT förkyld oxå -.- Aja, vad ska man göra ?

Idag tror jag att jag bara ska vara inne, ifall jag har ögoninflammation så då äre kanske inte så bra att jag är ute :P det va nog allt för mig just nu så

Kiss on the butt eran L'

En gammal bild sen typ 3år tillbaka xD



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?