Talang 2010-Göteborg.

2010-04-02, 22:01:28 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Dom bästa på talang 2010  i göteborg , dom bästa var nog den första, Trollkarlen och sen dom där tjejerna som dansade disco nånting.Så synd att talang bah typ är i en halvtimme. Skulle vara kul om det vore en längre tid. Längtar till nästa talang! haha.
Idag så drog jag och Linda till Viktoria. Hon var med en kompis men som sen gick hem. Då gick vi ner till ängen och kolla lite på när killarna spelade fotboll. Sen kom Linda Och vi var fortfarande kvar där ett tag. Sen var det väl bara för oss att dra oss hemmåt.
Apropå mitt lilla april skämt så kom jag faktiskt inte på nått trovärdigt .. Det skämtet var mest till mina kompisar som känner mej och hur jag är med killar. ;) Håller mej alltså mer undan. Varför? - Det vet jag inte.. Känner mej väl inte bekväm eller nått.  Nahej , nu ska jag checka lite på tv. Kyss&smek.




denna bild är nått år gammal.

Ord blir meningar

SLUTA täck dig själv! människa :) du är vacker



2010-04-03, 17:54:35 URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?