Till er.

2010-04-11, 21:01:06 / Kategori: Allmänt

skyll inte allt på mamma hela tiden.Jag vet väl bättre än er? :S
Ang ängen idag , så gjorde ni mej irriterad , elr inte båda men viktoria. pga dt jag nt hörde.
Mamma undrade ifall jag var sur på er och jag sa-"mm." det var därför hon sa : "Det är som vanligt efter att ni varit här." eller ja, ni vet vad hon sa. typ så?
Okej??????!!!!!

----------------------------------------------------------


Therese Här!

idah så var jag och Linda med viktoria och Linda (som ni kanske lägger märke till ovan)
men iaf. Vi kollade på en fotbolls match , brorsan spelade så mamma kom ner en stund efter att matchen hade börjat. Vi åkte hem strax efter.
Nu så måste jag hoppa in i duschen fort och sen är det bara att knyta sig. Är ju trots allt skola imorgon -.- shiiet.
 XoXo.



Min vaackra vaackra Linda :)


Linda Nilsson

vafaaan drar du in mig i skiten ?? Jag sa faan inte ett jävla skit om det där eller hur ? inte konstigt att vi börjar bråka när du tjafsar med vickan det är för att du ALLTID dara in mig i erat jävla skit.. Nästa gång så dra faan inte in mig i erat jävla skit.. Och kom faan inte hir om vi gör dig sur, okeej ? för vi/ jag vill inte ha någon som alltid kommer hit och blir sur hela jävla fucking tiden .. jag har andra problem och jag orkar verkligen INTE ha ännu mera problem...



2010-04-11, 23:19:47

T'

just då så var det inte du men du är inte helt oskyldig till andra gånger. Jag drar in dej när det är du som också är med i bilden :S tror du jag blandar in dej om du inte ens har medverkat? nej , för det är sjukt onödigt. Jag kommer till er för att jag vill vara med er :S Men det blir alltid nått mot slutet och som inte ni tänker på eftersom ni är så jävla vana vid det. Du behöver inte mer problem , det är du som styr vart det ska gå. Jag vill inte ens vara osams mer, har vart det för mkt.



2010-04-12, 06:19:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?