trötta på långfredagen? ;-)

2010-04-03, 00:24:51 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Nu är det rosa text , mys vah ? :D
Jag undrar bara om ni är trötta , för jag är det men ska endå ikke som nikke sova. Det har jag tid med hela veckan ut.
Vad ska ni hitta på,på påsken då? slappa? åka bort? både och kanske? ;-) Jag ska bara slappa , gör vi alltid och det var ju ett tag sen man slutade med att gå påskkärring , tur det då , pinsamt att gå när man är 15 år och knappast att man har lusten kvar också? men whatever.
Har tänkt på en sak som jag funderar på att göra imorgon , Fixa mej och sen ta kort. Behöver lite nyare bilder nu! Har ju typ inga nya.. Men sen så fastnar man ju inte alltid på bild, det måste man erkänna , sörrö!! ;-) haha.
Nej, men seriöst så är jag väl.. "kräsen" när det gäller kort på mej själv. Har ett sjukt dåligt självförtroende må du tro. Skriver mer sen , kanske. Jag ska logga in på facebook nu och skriva lite , kyss&smek.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?