Man behöver inte skämmas för att man gör som mig..?

2010-04-25, 17:39:01 / Kategori: Allmänt

Linda N'

Hellou!

sitter och lyssnar på musik.
idag blev jag väckt av ljuset sen av att Emelie kom in med ebba och hängde ebba över mig satt man fick lite Ebba ljud :P
men har tiep bara suttit inne hela dagen vid datorn ;O.
just nu chattar jag med fredrik :).
och imorgon är Det SKOLA ... och det är LONDI imorgon oxå, alltså Måndag.
och jag vill vara KÄR ... ;*
var fett länge sen nu.
men Fredrik ser ju rätt bra ut ;), hahah nejdå :). Skojja bah.
ehm... ja imorgon är det även bild... håller på med tema grejj, kärlek och jag gör en teckning som står MAMMA på med lite grejjor. man ska ju inte skämmas för att man gör en teckning som mig, right ?

puss puss ! <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?