Valborg ! :)

2010-04-27, 15:49:16 / Kategori: Allmänt

Linda Nerlén@ skriver. se


Hellu.

kom nyss hem.
har varit först i Gnesta och shoppat smink sen åkte jag mamma och therese och lämnade en telefon som en kille tappat på skolbussen.
Skulle du tagit telefonen? :P
Dagen i skolan har varit Kattastrof!!
innan lunch så liksom... kommer inte ihåg så mkt men, då kom carina Ax, (
och jag och th pratade med henne ang ämnen vi är ute i, så nu ska jag och therese inte ut i klass, vilket är skönt, men det har bara varit skit, idag..... ooh juste På studiegården så har en telefon försvunnit, och Ulla-B och dom andra värkar skylla på mig och th tiep, för hon sa bara till oss att dom har anmält det till polisen och dom spårar den och bla bla bla, asså, när hon säger det så låter det som att hon tror att det är vi.!
och bit. rektor elr Ax skulle ringa hem till våra päron...

jag längtar mkt till fredag, VALBORG , woho ! :D
Fredrik och elina ska tiep komma och sleepa över. :)
hoppas bara att mamma säger ja till att dom får sova över .. :)

puss puss / L



Den bjuder man på <3



JAG ÄLSKAR DIG SYSTER!

Du är allt för mig!
om jag inte hade dig vid min sida skulle dagarna vara mörka och nätterna långa.
vi har gått igenom mycket och fått stå ut med en del.
du är en av dom som får mig att må bra och jag vill föralltid ha dig i min närvaro.
du är och för blir Guldet i mitt hjärta.

Linda Nerlén Älskar Therese Nerlén <3


FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jodå, jag mår bara bra :). Själv då?



Jag har pluggat nu i 3 terminer och har 3 terminer kvar :D



2010-04-28, 07:23:25 URL: http://ferhat.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?