jag ska rotfylla min tand!

2010-04-07, 20:13:10 / Kategori: Allmänt

hellu!

idag så lagade therese en tand vid 12 och tandläkaren passade på att kolla på min infektion och han sa att den måste rotfyllas!!! och jag har bara hört att det gör ont så jag är skiiit skrajj!!, gillar verkligen INTE tandläkarn när det gäller att laga! och han sa även att OM jag och therese får tandställning så kommer dom rycka 4 tänder :O.
shiiiet!! kommer vara tandlös!. och det får jag inte bli.
men efter det så åkte vi till farmor och farfar, vi var där några timmar sen åkte vi till tumba och var där kanske en halv timme. så nu är kl 8.
imorgon ska man kanske vara med Elina, får se om jag orkar.
Sen så blev det lite tjafs med Bästis igår, Förlåt. :( <3
men men, får se nästa gång jag sriver :P.

Puss Puss / Linda Nerlen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?