angående varför det inte skrivits något.

2010-08-02, 12:47:49 / Kategori: Allmänt
Hejsan!
Ingen av oss har skrivit något för jag och Linda är i tumba hos Barbie och Wikkan.Jag tror vi blir kvar, härligt!! Vi skulle tältat igår i brosjön men blev inte av för mamma fick reda på att vi skulle tälta och då blev det förstört. Mamma ville inte det. Men om det blir finare väder idag så blir det tältning, men inte bara vi tjejer ;) Haha, nej då, men Marcus och micke ska vara med. Jag ska fråga en kille som jag skriver med om han kan komma idag. Skulle vara kul att bara umgås. Och inte det du Linda gjorde, my loooove :D <3
Men aa.. nu vet ni iallafall varför det inte blev något skrivet. Och det lär faktiskt bli samma sak idag, inget skrivet förutom detta. Men självklart skriver vi så fort vi kan! :) krams.


vad ska ni göra idag ? //Therese.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?