anledningen

2010-08-06, 00:34:41 / Kategori: Allmänt
Hej!
Anledningen till att jag inte har skrivit något är väl då för att jag inte orkat. Det känner vi alla nån gång?
Har solat idag som jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle och fyfan vad det var skönt! var så länge sen man fick sola.Kändes riktigt bra, som att sommaren inte snart var över. Hoppas det blir lika bra väder imorgon som idag,Om inte bättre!<3 Vill sola mera! haha. Värmen är så otroligt skön men solar mest för färgens skull, gör inte alla det ?
Laddar ner 2 filmer nu, Kidulthood & AdultHood. Båda hör ihop med varandra och ser verkligen fram emot dom. Dom hade fått sköna kommentarer!<3



Bloggen eller min data cp:ar sig för tillfället så det går inte att lägga in bilderna på filmernas framsida.
Antingen får ni söka på google men det behövs inte,Lägger in bilderna i nästa inlägg och kommenterar även filmerna! :D


Patrik

det är blogg.se som har problem som vanligt...



sv; otur att tappa den i toan!! :O



2010-08-06, 14:08:10 URL: http://jagputte.blogg.se/

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min smyckestävling har kommit upp nu gå in och kolla om det var du som vann! :D



2010-08-06, 21:41:06 URL: http://fridasjoblom.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?