Barbie is very very nervös x)

2010-08-18, 07:53:12 / Kategori: Allmänt
Haha, aa som gast börjar i skolan idag och är skit nervös.. Kunde inte somna igår -fast jag tror nte det bara beror på skolan :P men iallafall, skolan börjar om 1tim och 10min =O Äääo shiit asså x) Tur att jag har michis i min klass och typ halva min gamla klass i samma skola iallafall =D det gör mig stolt ;)
neej, men nu måste ja käka frulle, borsta tändernaa, sen så måste jag lägga på lite make-up så man inte ser att jag bara sovit i typ 3 timmar inatt x)

Peace and Love' Barbie-girl =)
 
Barbie älskar den här bilden =D
Asså kolla på den, hans mage är inte så JÄVLA snygg visst den är snygg men det finns snyggare - nämner inga namn *HOOST* Taylor Lautner *HOOOST* men själva grejen med hans kropp är juh såklart hans S*opp-streck x) SÅÅ jävla heeeeeett =D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?