bok =)

2010-08-20, 19:13:09 / Kategori: Allmänt

Olliebollie bloggen!!

blev ingen skola för mig idah, mådde inte så bra i morse så jag drog med mamma till Maxi istället... vI hade ändå inge viktigt i skolan idag typ :P Mamma och ja drog till Maxi vid 8tiden men vah inte framme förrens vid 9 :P V handlade massa saker, bla skolsaker ;) vi blev klara runt 10 och gick och käka frulle på MC xD inte bra asså :P sen så hämtade Andre oss och vi drog till Tumba C för jag skulle få handla en bok som vah slut i C =( så vi åkte hem och städa undan skit i huset till typ 2 då tjejerna kom hem och vi drog till Huddinge och handla :P I huddinge hittade jag äntligen boken =D sista boken vah de oxå så vilken tur man har ;) efter d edrog vi tillbaka till Tumba eller aa till Willys och handlade skor till mig och Jenny (Lillsyrra) och nicko fick en tröja :P Sen så drog vi hem och åt - potatisgratäng med kött =D Såå gott...!! De vah typ allt ja gjort idah och jah ska fortsätta läsa nu :)

Peace and Love' Barbie-Girl


Bratz

Fan vad nice! (Y)<3



2010-08-20, 22:09:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?