DAGENS Låt(ar) och DAGENS sötis! :)

2010-08-05, 18:40:26 / Kategori: Allmänt

hej hej.. linda här eller OlliBollie som Linda fått av Kenny Starfighter filmen ;).

nu har jag inte skrivit på ett bra tag så därför tänkte jag att jag ändå kunde skriva lite när jag inte har så mycket annat att göra på datorn.

jag ser fett fram emot Lördag för först så ska släkten fira Farfar för att han har fyllt 80 år så det blir typ kanske 40 pers. sen senare på den dagen så blir det sova i Tumba Förhoppnigstvist.. sen massa annat som kommer ske i Tumba =).

eftersom att jag inte skrivit på ett tag så tänkte jag ta både dagens låt(ar) och dagens sötis :)









Den är så skön =) .. och den här andra är fett bra =).

 







Blev rasmus För att han ÄNTLIGEN har börjat snacka med mig och Dumpat Maja ;)

Jag har saknat dig och jag är glad att vi snackar igen.


// L I  N D A  N E R L É N




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?