Finns här för dig, sötis <3

2010-08-13, 20:03:03 / Kategori: Allmänt
Hello..!!

Har egentligen ingen lust att skriva men om jag inte tar tag i de så kommer jag inte skriva på ett bra tag så aa..
Idaah så har jag gjort gamla vanliga tråkiga skit.. INGET -.- vah en stund med wikki sen orkade jag inte längre behövde gå in och duscha kände ja så de gjorde jag.. Efter duschen så läste jag lite i min nya bok jag fick igår tror ja, redan kommit halva =) Törst heter den, handlar om vampyrer - vad annars!?
Sen fick jag ett damp ryck eftersom jah börjar fåh mens när som helst och 'MÅSTE ha Sött men finns inge jävla skit hemma så då flippa jag ur, sen så är jag lite små förvirrad över mina känslor =/ är skit glad över en grej jag fick reda på idag men känner mig ledsen/dum för att han är ledsen =( 
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska väl läsa vidare..

Peace and Love' Barbie  

Bratz

Älskliiiing, Känn dej inte dum. Han var ju dum mot dej? varför inte få vara det tillbaka isånnafall? plus. Av att du blir glad för att dom gjorde slut är inget han liksom ska behöva gråta eller vara sur för. Men den rätten hade du den dagen hos Marcus. 'ight ?

Love you. <3



2010-08-14, 02:19:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?