Jag känner verkligen inte för att blogga men måste.

2010-08-08, 14:50:51 / Kategori: Allmänt
Hej!
Igår åkte vi till farmor och farfar för att fira dom för att farfar fyllt 80 år och för att farmor ska fylla 80 år.
Det kom rätt många kan säga alla namn, inte för att ni vet vilka det är men det är iaf släkt och flickvänner och barn.
Stickan,Kerstin , Monika , Jocke, Pernilla,Roffe,Carina,Ronja,Kim,Eva,Tomas,Mormor,sophie,berit,zander,Stefan,lucas,pontus,
Richard,Emelie,Ebba,Daniel,Jannike,Evelina,Jimmy,camilla,liam,jesper,lill emelie,nathalie,
David,Mamma,Pappa,Linda och jag. Sen var det några där som jag inte träffat förut. Det var rätt kul där men det spö regna,vilket inte var så jätte kul.sen åkte vi hem eftersom Linda och jag inte fick sova hos Barbie. Så dåligt.
Men kanske ändå var bra att vi inte fick sova där eftersom det åska och blixtrade i tumba på kvällen. Vet inte hur länge det höll på men det är whatever eftersom det inte var här.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?