Jonas avsnitt !!

2010-08-08, 21:15:32 / Kategori: Allmänt
Ollibollie bloggen =)

Har inte så mkt att skriva eftersom jag inte gjort så mkt dom här dagarna jag inte skrivit.. Och idag så har jag bara töntat mig framför datorn och kollat på massa JONAS L.A avsnitt.. GUUUUD vah jag älskar dom nya avsnitten och låtarna - shiiit, dom är juh bara SÅÅÅ sjukt bra  =O Ska lägga in ett favorit avsnitt i slutet av inlägget, de är egentligen låten Nick sjunger till Macy som jag avgudar.. Ååh så gulligt asså, tänk om någon man gillar skulle sjunga en sån låt till en, jag skulle dö om någon som jag gillade och vah så söt som nick skulle sjunga för mig.. JAG ÄR SÅ AVIIIIS PÅ MACY =(
Neej, nu ska jag kollade vidare och sen så ska jag kanske kolla på HANNAH MONTANA FOREVER xD TÖNT JAG VET =D

Peace and Love' Barbie

Linda loves Nick ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?