Sovit över hos Elina.

2010-08-04, 21:57:16 / Kategori: Allmänt
Hej!
Igår kväll så drog jag och Linda till Elina och sov över tills idah. Hon skulle dra och kolla sitt knä imorse och då fick Jag och Linda inte stanna kvar i huset ensamma, verkar som dom tror att vi ska sno nått? Vilket jag inte trodde att dom trodde om oss. Lågt. Men iallafall. Linda och Jag drog då till vår andra kompis Pernilla som tur nog bor i Järna, Hade inte träffat henne sen skolan slutade. Så var ganska kul att få se henne igen! :) Tog Elina hela förmiddagen hos läkaren.  Var inte alls många timmar vi fick umgås innan vi drog hem. Eller vi drog till Maxi i södertälje, vid motorvägen, eller nått. Köpte hem glass och fyyyfan vad jag var sugen på det! Åt 4 stycken men äär fortfarande sugen  men jag hade bara fyra och får alltså inte ta mer. Men funderar på att ändå ta en piggelin! ;) Så.. nu ska jag gå och göra det och sen så gör jag inget speciellt, målar naglarna. Kan visa en bild på resultatet sen när dom är fördiga :) krams.


LIENE

Åh tack så mycket:D Blir alltid lika glad över såna kommentarer.

Idag har jag haft en bra dag ja. Du då?



mm vad gott med glass!



2010-08-04, 22:32:27 URL: http://lienesblogg.blogg.se/

felicia

gokväll :)

allt bra med dig ?



2010-08-04, 22:49:17 URL: http://akerstroms.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?