Sydpoolen =D

2010-08-05, 12:02:23 / Kategori: Allmänt

Ollibolli bloggen =)

Idag så ska jag dra till sydpoolen med två gamla klasskamrater Alexandra och Sofie =D Sen blire hem till alexx och ha myskalas ;) Så skönt att träffa dom igen, har inte träffat dom på hela sommaren =(
Så det här inlägget blir inte så långt eftersom jah har 100 grejer jag måste fixa tills Sofie kommer och hämtar mig vid halv 1 xD

Igår så vah jag inne hela dagen tills på kvällen så jag drog ut med wikki.. Vi gick och handlade glass för hon hade mens xD sen så gick vi ner till ängen och kollade på när min bror och hans kompisar spelade fotboll... Efter en stund drog vi oss hemåt och träffade Jessie =) när jessie kom ut så gick vi runt och snacka typ.. Runt 11 så gick jag och wikki och spelade fotboll med Wikkis bror och hans vänner, kom hem vid typ 1 och låg och smsa till typ 3 xD
Jag vene om de blir så mkt bloggande nu tills på söndag för mig, har fult att göra :P men kankse slänger in något inlägg lite då och då xD

Peace and Love' Barbie

Babe, finns här för dig..!
Älskar dig bästavän och kommer alltid att göra de oavsett vad..! <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?