FY FAN VAD HEMSKT!!!

2010-02-26, 09:51:39 / Kategori: Allmänt
hellu!!!

mamma ringde pappa vid 7 och frågade om han var framme vid jobbet, han bah: skojjaru elr jag är bara i järna! (vi bor i mölnbo), pappa sa att det hade hänt en olycka. och gissa vad för olycka !!! :(
10 islandshästar hade rymt och 2 av dom blev överkörda och fick avlivas på plats!!! usch.. grinar bara jag tänker på det, även fast det inte är mina hästaar så blir jag tårögd för jag älskar hästar!
en av dom avlivna hästarna låg brevid pappas bil !! =/

om ni undrar hur dom kunde rymma var att, det var så mycket snö på elstängslerna satt dom hängde ner,  satt hästarna hoppade över! Rest in peace ! xP



INTE DOM HÄSTARNA,  såklart. // LINDA TVILLING N'



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?