Linda Nilsson @ facebook

2010-02-27, 13:27:30 / Kategori: Allmänt
Hejsan !!

Kom nyss ut från duschen och ska göra mig i ordning :)
igår va Linda&Therese här en stund, vi gick runt och snackade för det mesta x) Sen va jamed vickan efter att dom hade åkt hem, sen gick jag hem vid halv 11.. idag har jag inga planer, jag och vickan skulle dra till badhuset och simma men så blev det tydligen inte..
Imorse va jag faktist duktig :d jag gjorde 2 och en halv ( hade redan börjat på ena) matteläxa :O INTE LIKT MIG INTE !! :P
Neeej, men nu ska jag kolla vidare på datan så

Kiss on the butt eran L'

haha, gammal bild på dom men den e juh bara för söt :) bara så ni vet så e jag ett väldigt stort Jb freek men mest nick men jag älskar JB oxå xD Jag är en tönt helt enkelt för jag gillar både miley och hannah Taylor Swift och Twilight, så nu vet ni lite om vad jag gillar :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?