Linda is in love with vampires ;)

2010-02-25, 18:12:38 / Kategori: Allmänt
hejsan!

Linda igen x) Vet inte om jag kommer orka skriva senare så tror nog att det här blir mitt sista inlägg för idag.. Jag ska snart hoppa in i badet( efter jag skrivit klart ) och läsas LJUDET AV DITT HJÄRTA för typ 10gången x) haha älskar den boken, min favorit av alla fyra tror jag faktist..Men alla är juh såklart SUPER DUPER bra men den är nog bäst =)När jag badat ett tag ska jag nog sätta mig i soffan, antagligen fortsätta läsa eller kolla på tv beror på om mamma och dom kommer hem, gör dom de så går jah nog upp på mitt rum och läser eller något.. kl.20.00 börjar  VAMPIRE DIARIES som jag avgudar :O Asså shiit vad det är bra.. Vill ni veta en hemlighet ?? efter jag blivit ett Twilight-freek så har jag blivit heeeeeeelt kär i vampyrer.. Asså TRUE BLOOD ( vampyrer) VAMPIRE DIARIES (vampyrer) sen har jag börjat läsa böcker - HOUSE OF NIGHT ( handlar om en tjej som blir märkt av en vampyr och måste bo på en vampyr skola annars så dör hon) Rekomenderar er att börja läsa dom, Sjuuuukt bra böcker, sen så har jag kollat på en annan vampyr bok som jag inte kommer ihåg namnet på.. att man kan bli så jävla beroende av vampyrer.. Hahaha, skumt
Imorgon ska jag göra pass för man ska juh till PORTUGAL i mars :D =D och i maj ska man till BARCELONA med klassen :D faan va niiiiiiiiiice asså.. Efter jag gjort passet ska jag kolla lite på bokrean nere i centrum och får hoppas man hittar något, för man måste juh ha med någon bok som mna kan läsa på flyget.. Appropå flyg, det kommer bli första gången jag flyger till Portugal och jah är så jävla nervös =O

när jag ändå skriver om utomland så kom jag på att jag såg att Linda&therese skulle åka till Afrika i mars, fyfaan va nice, jag skulle oxå vilja åka till Afrika.. Asså inte bara för att det är utomlands men Afrika verkar vara så jävla coolt. så jag kan erkänna att jag blev lite avis när jag såg att dom skulle åka dit :P
Har inge mer som jag tror ni vill veta så

kiss on the butt eran L'

Lindas nya älskling :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?