Billionaire

2010-07-31, 21:29:36 / Kategori: Allmänt

hejsan bloggen =)
Jag undrar en sak, tycker ni att jag skriver bra eller ska jag skriva mera och ännu mera detaljer? :P snällt om ni kunde hjälpa mig, och säga vad ni tycker =)

Idag så kom Linda och thäss hit runt 3-halv4 ungefär, jag tänkte dra med dom hem om ja fick för birgitta men nej, det fick jag ikke :P medans dom var här så gick vi bara runt mitt hus typ och snackade om allt och ingeting, som vi alltid brukar göra =P sen så satte vi oss utanför mig och snacka lite innan dom skulle dra hem, så när dom drog gick jag in och hjälpte mamma med maten - Currygryta, sjukt gott det är asså ;) efter vi gjort klart maten drog mamma och hämtade min lillesyrra någonstans och jag satte mig vid datan och chilla runt på facebook och käka min Ben&Jerry glass =D Sååååå gott det är xD Efter en stund smsa jag wikki och frågade vad hon gjorde, hon satt och fixade med sin nya mobil som hon köpt.. Hon hade tänk köpa en mobil för typ 1400 men fick en mobil för 4500 men hon betalade bara 1400 =O asså hon i kassan hade lagt ner fel mobil i kartongen =P nice för wikki asså ;) Så efter en stund frågade hon om jag ville komma så ja drog dit för jag hade ändå inge bättre för mig xD när jag kom till wikki så frågade hon om jag ville följa med och fiska/bada så jag stack hem och hämtade badkläder och så drog vi till Sandviken och badade medans hennes föräldrar fiskade. Det vah seiöst iskallt i vattnet men vi badade ändå en stund, samtidigt tog vi en massa kort med hennes nya mobil :P Efter vi typ badat i 30 min så gick vi upp och fikade med hennes föräldrar, sen så drog vi hem efter en stund. I bilen så började jag må illa och fick skit ont i huvudet och längtade bara till ett varmt bad. Så när jag kom hem så la ajag mig ett ett skitvarmt bad och det vah så jävla skönt efter att ha badat i iskallt hav xDSatt i badet och käka riskaka och drack cola en stund, sen vah det dags att tvätta håret ;)xD efter jag vah klar med det så gick jag upp och klädde på mig och satte mig vid datorn och smsa med Sofie. Måste träffa henne och Alexx innan skolan börjar igen så vi bestämmde att vi skulle ses någon gång i veckan =D Vi tre ska gå på 3 olika skolor så vi kommer inte kunna ses så ofta =( Buhu för de säger jag bara..
Neej, nu ska jag kolla runt på facebook och sen typ gå lägga mig, är så sjukt trött :P

Peace and Love' Barbie





Bild nummer 1 - Jah och Linda
Bild nummer 2 - Jah och thäss
Bild nummer 3 - En bild på oss tre




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?