Céline Marie Claudette Dion !

2010-07-30, 15:04:00 / Kategori: Allmänt
hej hej.

igår kom min brors tvilling pojkar. dom är så söta =).
men i morgon åker dom hem med sin syster Emelie =(.

idag är det lite eller mycket finare väder än igår. så undrar vad man ska hitta på idag.. kanske ska sminka sig och ta kort =). får då bli när pojkarna har lagt sig för mamma behöver hjälp med att passa dom.. kan förstå mamma om hon hade det jobbigt med mig och syster!  2 stycken som springer omkring.

jag fick ett vykort från din hjärna idag! den har en skön semester.

det lät lite roligt. sitter och kollar på den där bondgården med djur och ena kossan heter Otis. =P
man får inte bestämma vad man kan titta på när man har barn här =P.

Tänkte ta dagens kändis oxå =)





ÄR: Celine dion =)
För hon sjunger otroligt bra och är en av mina idoler! + till henne. hon väntar även sitt andra barn :).


Namn: Céline Marie Claudette Dion

Född: 30 mars 1968 i Charlemagne, Québec i Kanada

Céline Dion är en av världens största artister. En av hennes största hitlåtar är My Heart Will Go On från filmen Titanic 1997. Dion skulle ha genomfört sin andra spelning i Sverige år 1998, men hon kom inte på grund att hennes man René drabbats av cancer.


Puss Puss =)


Claudia

hej hej :)

allt bra?



kram



2010-07-30, 15:09:56 URL: http://claudiias.blogg.se/

RONJA

Din röst är guld värd! Det vore jättesnällt av dig om du tog 2 sekunder av din tid och röstade på min bild.



http://www.yoursnapshotstory.com/?id=581



Tack på förhand! :)



2010-07-30, 17:20:32 URL: http://septembre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?