dop tidigare idag.

2010-07-03, 23:31:26 / Kategori: Allmänt

Hejsan Hoppsan! Thäss skriver

Ja,som rubriken lyder så var det dop idah. Jag och syrran blev gudmödrar eller vad man nu säger.Vilket innebär att vi fick gå med brorsan och hans tjej och ebba som skulle döpas, hela tiden, tror ni redan vet (: men iallafall.. Var mega pinsamt! för det första, när vi satt där framme framför alla så skulle man börja sjunga , självklart så sjöng jag inte!,  men ja.. Prästen började sjunga och dåå fick jag värsta skrattanfallet , min syster också men riktigt tur att jag kunde hålla skrattet inne men var ändp tvungen att hålla för boken för ansiktet , var jätte nära innan skrattet skulle spåra ut :O och då skulle jag skämts ihjäl :$ syrran hällde i dopvattnet och jag tände ljuset.. ingen fara med det men första gången så visste fanimej ingenting , det var det som var det pinsamma usch.. Men en kul idag iallafall och det är verkligen riktigt riktigt ovanliiigt. puss! :*

kyss&smek!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?