Flicka gruppvåldtagen i gbg

2010-07-25, 23:48:12 / Kategori: Allmänt
Hejsan, Innan jag lägger in texten som jag tog från aftonbladet så tänkte jag skriva att jag inte vet hur nytt detta är. Jag letar upp,läser och är det bra eller som detta, äckligt /hemskt. Så lägger jag in det.

PS: stackars tjejen liksom. :S Hon måste känna sig riktigt smutsig ;/

Here we go-

En 15-årig flicka har anmält att hon blivit våldtagen av tre killar i övre tonåren natten till söndagen.

Våldtäkten ska ha ägt rum i ett tält i Burgårdsparken i Göteborg. Flickan var där tillsammans med sin tjejkompis och de tre unga killarna, deltagare i den pågående fotbollsturneringen Gothia cup.

Någon från platsen larmade polis om våldtäkt och pekade ut de tre unga killarna. De nekar till anklagelserna, men säger att de varit på platsen och umgåtts med flickan och hennes kompis.

I nuläget finns det inte tillräckligt starka skäl för att delge någon misstanke om brott, enligt polisen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?