hemma från en stund hos kompisarna.

2010-07-30, 21:30:25 / Kategori: Allmänt
HejHej!
Familjen drog en sväng till Tumba. Jag och Linda hälsade på Vår kompis Viktoria och Linda Nilsson. Dom andra drog till en utav våra bröder. När vi åkte hem så blev det tvärstopp på E4 så vi gick till och med ut ur bilen. Där var man i typ 20 minuter. Tvillingarna skulle hem och sova Tror ni inte dom blev ännu tröttare i bilen ?! haha, jo visst blev dom det minsann! Nu sitter jag och Linda och brorsdottern och käkar chips,dricker saft och spelar UNO!



Chipsen är ENORMA! Den där chipsbiten håller jag ganska nära ansiktet.


Therese

Haha tyckte ditt namn var rätt fint också ;) Och tack så mycket, men jag tror säkert du kan rita också, inte så svårt :)



2010-07-30, 21:51:59 URL: http://theeereeeseee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?