Jag har fixat en ny blogg design.

2010-07-14, 01:07:47 / Kategori: Allmänt
Hej, Therese Här.
Är glad över designen , tog lite tid att skriva in mail adresserna och allt det andra eftersom man måste in i några koder på 2 kodställen.. Ja..
Det är självklart inte jag som gjort designen. Den som gjort den hittar ni längst upp på sidan, en liten text vid leopard prickarna. :-) Det är gratisdesigner hon lagt upp som jag kollat igenom och då valde jag denna. Den var nog den finaste av dom alla faktiskt.
Ska lägga in lite bilder sen, en bild nu , när jag fick köra bilen för första gången! :-)

^ Jag sitter sådär konstigt för jag visste inte vart jag skulle kolla nånstanns på vägen, kollade nedanför 
|   motorhuven och när jag parkerade så sa mamma att jag ska kolla en bit framför bilen , man bah: men tack för att du säger det nu, liksom. :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?