Linda Nilsson ska börja skriva blogg igen ;D

2010-07-30, 14:44:30 / Kategori: Allmänt
Hello bloggen =)

Nilsson hära - Lilla gulliga Thäss vah så stolt över att hon har fått läsare till våran blogg och hon tyckte att jag skulle börja blogga igen xD

Jag har inte skrivit så ett väldigt bra tag, men som jag sa i mitt sista inlägg så orkade jag inte de under sommarlovet, men sommarlovet slutar om två veckor för mig så jag kan lika gärna börja blogga igen ;)
Det ska bli riktigt skönt att börja skolan igen, se vilken klass man får, nya vänner? SNYGGA KILLAR!? =) jaa, tack det hoppas jag verkligen man får i klassen xD eller vad säger ni, ska de inte bli kul med skola igen!? och när börjar ni och i vilken linje? ( om ni börjar i gymnasiet) Jag ska börja Omvårdnad i tullinge =) någon mer?

Idag vaknade runt 2, riktigt skönt att sova länge nu, eftersom man inte  får göra de länge till :P
Just nu sitter jag och kollar runt på Facebook och väntar på att lilla Wikki ska sms mig =) hoppas oxå att Linda&Thäss ska komma hit idag :D
vene vad jag ska skriva mera, eftersom jag inte gjort så mkt xD
Men skriver mera sen

Peace and Love' Linda
Bild på mig och Linda från kryssningen =)Och en bild på bara mig från kryssningen ;D

linnea

vad fina ögon du har! :)



2010-07-30, 18:15:36 URL: http://nealii.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?