Två vackra ord = Nick Jonas <3

2010-07-30, 22:27:29 / Kategori: Allmänt
hejsan bloggen =)

Barbie hära - Ni undrar säkert varför jag kallar mig barbie och det ska jag berätta för er nu xD
Nej, men thäss har börjat kalla mig de och nu gör jag de med :P Så nu vet ni vilken Linda som skriver ;)

Idag så har jag åkt ner till Tumba centrum med lille syrran nicole för att köpa en bok jag länge velat ha men med min otur så vah den såklart slutsåld och dom får in den nästa vecka trodde hon, så de är bara att vänta en vecka till dåh -.- sen när jag kom hem vah maten klar - Kött med pommes och såklart beanessås eller hur faan de stavas xD Efter maten gick jag upp på mitt rum och sminkade mig för jag hade så sjukt tråkigt och jag väntade på Linda  och Thäss skulle komma.. Direkt efter jag var klar med sminkningen smsa Linda mig och sa att dom hade kommit och vah utandör wikki och att jag skulle komma dit så jag drog dit och vi gick runt och snacka lite, sen vah wikki tvungen att gå in och umgås med sin syster en stund så vi andra gick hem till mig för vi vah tvungna att gå på top xD Sen så kom andres bror på besök för att hämta deras hund som vi passat medans dom varit utomland och dåh fick jag och mina 2 systrar godis. sen så skulle Linda och Thäss hem och jag gick in och lyssnade på musik - Nick jonas and the administration. älskar nick och hans musik och även jonas brothers ;) någon mera som gillar dom eller någon annan bra artist ni kan rekomendera ? =)
sen gick jag och duscha och sedan smsa jag wikki och frågade om hon hängde med till gulan för jag skulle handla, så vi drog dit och jag handlade en BEN&JERRY till mig =D och en fanta till min mamma.. Kom nyss in så ska dra upp på rummet och kolla på film, har hela rummet för mig själv eftersom Lill syrran sover hos en kompis :D Nice asså ;D

Peace and Love' Barbie
 My sweet love =D<3

JenniferKarlsson.

sv;OKej tack <3

får se hur det blir <3



2010-07-30, 22:37:41 URL: http://jennniferkarlsson.blogg.se/

M A L I N :)

fin text :)



2010-07-30, 22:58:53 URL: http://outlives.blogg.se/

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra fredag? :)



2010-07-30, 23:33:40 URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

isa p

nick är underbar :)



2010-08-21, 01:25:45 URL: http://poned.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?